marți, 22 noiembrie 2011

Hotelieri amenintati cu recenzii proaste pe TripAdvisor

Zeci de clienti se folosesc de puterea tot mai mare a site-ului pentru a obtine gratuitati, desi nu au fost probleme cu cazarea.
Expertii din domeniu spun ca o recenzie negativa pe acest site poate produce pierderi de pana la cateva zeci de mii de euro din rezervari pierdute.

TripAdvisor afirma ca e cel mai mare site de turism din lume, cu mai mult de 50 de milioane de recenzii, toate adaugate de persoane reale si ca "amenintarile" sunt impotriva regulamentului lor si de cele mai multe ori ilegale.
Totusi, peste 80 de hotelieri au raportat ca sunt victime ale amenintarilor clientilor.
Site-ul recomanda hotelierilor sa raporteze astfel de situatii, pentru a fi cercetate in amanunt dar de cele mai multe ori nu sterge recenzia negativa. Reprezentantilor hotelurilor li se permite sa adauge un raspuns acelor recenzii, raspuns marcat cu "management response".
TripAdvisor este in acest moment investigat de ASA (Advertising Standards Authority) ca urmare a plangerilor hotelierilor fata de recenziile frauduloase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu