luni, 14 noiembrie 2011

Romanticul Paris

Am stat 5 zile in Paris. Bine nu in Paris ci langa Paris, dar asta e alta poveste.
Toata lumea vorbeste despre cat de romantic e Parisul si cum toti ar trebui sa-si faca luna de miere acolo. Sincer, eu nu am gasit nimic romantic la orasul asta.


Aglomerat, prafuit, galagios.
Transportul in comun e o adevarata excursie a mirosurilor, cu variatii puternice de la cel mai strident parfum pana la cel mai intepator iz de cadavru.
Pranzul mancat pe genunchi, cu coatele celorlalti in spatele tau, la 50 de cm de un bulevard foarte aglomerat este pe departe cel mai romantic pranz pe care l-am servit. Sunt atat de boeme terasele astea cand le vezi in poze dar nu as mai manca asa niciodata. Ca sa nu mai vorbesc de mancarea care avea acelasi gust cu mancarea de la catering.
La cererea consoartei am mers de la Arcul de Triumf pe Champs Elysee, pe jos, pana la gradinile Louvre-ului. Alta mare dezamagire. Un bulevard, nu foarte mare, nu foarte populat, nu foarte frumos, plin de magazine scumpe dar al naibii de celebru.
Mi-a placut arhitectura cladirilor, Tunul Eiffel si mai ales cum se vedea Parisul de sus, Rive Gauche cu galeriile de arta si antichitati dar nici astea nu le vad romantice.
Ce naiba e asa de romantic la orasul asta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu